Saturday 29 October 2011

Ouh! Mukabuku : PAGE A.N.T.I

Happy Saturday Peeps.!!!

Okay, dah terpampang lagi ternampak apa yang aku cuba sampaikan. It's about PAGE ANTI di Facebook. Aku bet ramai yang ada tertengok dan ada juga yang secara sengaja menekan button LIKE pada page tu right.?! Ya..for what purpose pun aku tak tahu apa masalah remaja sekarang yang tak boleh tengok orang lain senang sikit.

Contoh page yang agak famous yang aku tahu macam ANTI-PAVILION KIDS , KAMI BENCI BUDAK BAJET HOT , ANTI BUDAK GEDIX and banyak lagi lah page yang boleh menimbulkan kemarahan kepada orang lain. Aku sendiri tak faham apa function budak-budak ni buat page. Siap ada Welcome bagi SALAM lagi padahal isi kandungan page tu mengutuk mencaci mencela dan juga paling SWAG ialah bila nama mak bapak turut diselitkan sekali.

Contoh Page A.N.T.I


Well, apa masalahnya kalau budak tu bajet hot.? Ada dia kacau hidup korang.? Ada dia curi sepender favorite korang sampai nak berbulu sangat dekat orang-orang macam tu.? Ada dia kacau periuk rezeki korang.?

Okay, soal PAVILION pula. Apa kena mengena tempat tu dengan HOT.? Kenapa tak KLCC.? Why Pavi.? Alasan sebab KLCC ramai mat salleh, barang mahal, crowded. Hello.! Pavi tu tak ramai ke.? Siap ada orang Arab, Negro semua, barang pun lebih kurang je harga. Sebab budak-budak yang datang tu usung kamera DSLR kesana kemari dan snap-snap gambar.? Whats the point that are you trying to say that Pavi is the port for HOT Chixx and HOT Sememeh Guy to Lepaks.?

Sebab pavi ada tandas yang COOLIO dan besar dan boleh menjadi port-port budak-budak ni membuat sesi menembak gambar sama ada menggunakan telefon bimbit dan DSLR.? KLCC punya tandas tak cantik.? Tak  boleh click click flash gambar.? Well, apa yang aku tahu sebab yang paling utama adalah mereka-mereka yang berkata tu TAK MAMPOO nak buat semua tu.. Dengki..aww#

Come on fellas, buka minda tu sikit, hidup tu jangan asyik nak mendengki dekat orang, at least budak-budak macam tu ada kehidupan dorang dari orang yang jadi ADMIN untuk page-page macam ni. LIFELESS~

Aku suka Makwe Lepak PAVI, they AWESOME

1 comment: